Foto: de roestige silo in verschillende poses

Je verlaat het centrum van Sint-Truiden richting Hasselt. Op het rond punt in Melveren ga je rechtsaf richting Terbiest en aan je rechterkant zie je een grote lelijke oude roestige silo staan. Awel, ik heb er toch enkele foto’s van gemaakt.

Dit bericht werd geplaatst in Zonder categorie. Bookmark de permalink .

4 reacties op Foto: de roestige silo in verschillende poses

  1. Anita H zegt:

    Dat is weer mooi in beeld gebracht! Ik heb er mijn eerste hdr-foto’s eens op uitgeoefend!

  2. dirk zegt:

    mooi gedaan, je moet er maar opkomen (letterlijk én figuurlijk)

  3. jef vannijlen zegt:

    Dag Benny , evenals je reeks over die deur vind ik deze reeks zeer geslaagd . Ook hier vind ik de kleuren geweldig . Je weet dat ik niet hou van overdreven kleuren ( maar dat is persoonlijk ) Aan de lucht is een beetje geshopt maar dat stoort niet – de bewerking overheerst het beeld niet en dat vind ik, positief .

Geef een reactie

