Foto: 4 abstractjes

Gemaakt tijdens een wandeling met de fotoclub vrienden van Renovat en van de fotoclub van Weert in het Vinne (Zoutleeuw) . Ik zag kleurige vlekken op het water en ik heb er dan maar enkele fotos van gemaakt. Resultaat zijn deze 4 kunstige abstraktjes.

En de foto zoals deze uit de camera is gekomen en waaruit bovenstaande abstraktjes zijn gedestilleerd.

Dit bericht werd geplaatst in Zonder categorie. Bookmark de permalink .

Een reactie op Foto: 4 abstractjes

  1. Jean Busselen zegt:

    Heeft iets speciaals, maar ik begrijp dat iedereen deze fotografie niet pruimt, maar ik wel. Ik zou zeggen “goe bezig man”.

Geef een reactie

