Foto: 5 keer Paloxen

Paloxen, of te wel grote appelkisten, staan te wachten om gevuld te worden met, ja, appeltjes.

Ik heb er bij deze een artistieke bewerking aan gegeven. (You hate it or like it)

AfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeelding

Dit bericht werd geplaatst in Zonder categorie. Bookmark de permalink .

4 reacties op Foto: 5 keer Paloxen

  1. Tim zegt:

    Beetje te doods en te dor voor mij.
    Ik verheug me wel op de uitleg đŸ˜‰

  2. Dirk zegt:

    Die laatste vind ik wel heel mooi , ja.

  3. gie swolfs zegt:

    Toch een leuke reeks hoor

  4. bpvst zegt:

    bedankt iedereen voor de reacties.
    @ Tim: Moeilijke lichtomstandigheden creatief aangepast in Adobe Lightroom (net geen hyperrealisme). En ja door de harde bewerking kan er al eens een artefact opduiken dat niet echt gewild is.

Geef een reactie

