Foto: Zeepieren

Aen den vlaemsche kust zijn er pieren. Zeepieren dus.

Ik vond het mooi en ik maakte er enkele plaatjes van.

De derde foto was toen de beruchte “kanaalrat” voorbij trok.

AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding

Dit bericht werd geplaatst in Zonder categorie. Bookmark de permalink .

Een reactie op Foto: Zeepieren

  1. Vannijlen Jef zegt:

    weer 3 heel mooie beelden . De eerste vind ik zeer mooi door de middellijn gerichte kompositie met dan die mooie reflectie . De tweede zie ik heel graag omwille van het kontrast tussen wolken en witte balken en de derde vind ik dan weer heel subtiel van kleur en daar hou ik van .

Geef een reactie

