Youtube: Gouden element en vuilnisbelten

http://youtu.be/qLkrtovZqUs Versie 2

locatie

Een kleine fotoreeks gemaakt in mijn directe omgeving nl. Tramstraat tijdens een wandeling op 22 december 2013.
Hier maak ik graag foto’s van het landschap maar ook van bepaalde elementen die ik daar tegenkom. Deze keer heb ik er “gouden elementen” van gemaakt die contrasteren met het zwerfvuil en het afval dat door sluikstorters is achtergelaten.
Ergernis voor mij. ‘Een gebrek aan opvoeding van de sluikstorters’ zou ik zeggen.

Video | Dit bericht werd geplaatst in Zonder categorie. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

