The beach cabin & a ray of light

Strandcabines fascineren me
en hier was een streepje licht en een zandschepje
dat mijn aandacht trok.
Dus belichting kiezen,
door de knieën gaan
en zorgen dat alles recht stond
voordat ik op het knopje duwde.

Dit bericht werd geplaatst in fotografie, photography en getagged met , . Maak dit favoriet permalink.

6 reacties op The beach cabin & a ray of light

  1. michaelblogt zegt:

    Op het juiste moment op het knopje gedrukt 😉

  2. Fantastische foto, maar laat die schop verdwijnen…

  3. bpvst zegt:

    Chris, Ik wou die er wel op want anders had ik hem er wel effe vooraf weggedaan hoor. Bedankt voor de reactie en het voorstel.

Geef een reactie

